«Плекання довіри: імператив медіа та інформаційної грамотності» — це тема, якій присвячений GlobalMILWeek2022.
Щорічний Всесвітній тиждень медіа та інформаційної грамотності, започаткований у 2012 році, проводить Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) спільно з Альянсом з питань медіа та інформаційної грамотності, Мережею університетів з медіа та інформаційної грамотності ЮНЕСКО і міжкультурного діалогу (UNESCO-UNAOC; MILID) й іншими партнерами.
«Плекання довіри: імператив медіа та інформаційної грамотності» — це тема, якій присвячений GlobalMILWeek2022. Він триватиме із 24 по 31 жовтня у Нігерії.
Медійно-інформаційна грамотність поєднує в собі три взаємопов’язані комплекси компетенцій – інформаційну грамотність як уміння знаходити, аналізувати та використовувати інформацію; медіаграмотність – здатність отримувати доступ до медіа, аналізувати та оцінювати медіаповідомлення, а також створювати контент для самовираження та спілкування; технологічну, або цифрову грамотність, що передбачає вміння користуватись сучасними інформаційними технологіями та програмним забезпеченням з урахуванням усіх можливостей, що надає інформаційний прогрес.
Офіційна сторінка /сайт/ Всесвітнього тижня медійної та інформаційної грамотності
Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності «Дія»
Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Тест відкриється 27 жовтня.
Захисти свою персональну інформацію
Посібник для батьків «Клан Кліц-Клац. Виховання дітей в цифрову еру»
Словник термінів з онлайн-безпеки
Урок "Медіаграмотність під час війни: як вистояти в інформаційному потоці"
Проходження тесту з медіаграмотності.
Фотобутафорія "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність"